Usch och fy och bläää men nu äre bra! :)


Jaha då har man fått uppleva hur det är att ha Svinkoppor då ...
som jag tror jag hade..
Började i förra veckan med ett litet sår som sen blev värre.
Fick åka upp till jourcentralen på US i lördags och fick antibiotika mot en illa hud infektion som de sa!

Så helgen som var inplanerat med massa jobb blev istället soffhäng.
Men nu är jag bättre och imorgon är det jobb som gäller..
Och för er som undrar så smittar det endast vid närkontakt lakan ex.
Så inte rädda nu och tänker men va fan jag träffa ju elli i Torsdags förra veckan... ingen fara!
Har inte kunnat jobba eftersom jag jobbar inom vården.

Har haft en underbart trevlig dag idag med min kära pappa och stora syster i Norrköping.
Föreläsningsdag med en kvinna som hete Lena Nylander , ämnet var " utvecklingstörnig och psykiskt ohälsa".
Älskar mitt jobb ibland så det tackar jag så mycket för !

Ja så kom man hem till sin underbara Sambo nu för en stund sen, lycka! ;);)
Tvättstugan nu, mat, mys och soffhäng står på schemat!:)

Imorgon händer två jätte roliga grejer nr 1:

Karro min käraste vän kommer hem från Norge ihh!


( Vi senast jag var hos henne och hälsade på! )

Nr 2:

Ska på ännu en föreläsning med MR Torret med jobbet,
om någon hört om han vet ni att det ska va skiiit bra!


HEEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0