Här igen..

Ja hade lite slö tid här nu så varför inte skriva några rader:)
Allt flyter på...kort om allt då ..
Kärleken är på topp kär som aldrig förr:)!
Vännerna är älskade men många Saknade,
få tiden att räcka till är svårt ibland många jag skulle vilja träffa oftare och mer!
Jobbdelen har det hänt en del,  jag har fått 75% fast schema nu fram till Mars vilket känns väldigt bra,
har även fått den stora äran av att bli ekonomi ansvarig så går nu på lite kurser för att bli insatt i det, spännande och utmanande! :)
Körkortet har kommit lite på kant som vanlig i mitt liv skjuter jag gärna på saker som känns lite svåra...men måstes tas tag i, nästa sommar ska jag ut och åka och vara en fara på vägarna!!
Träningen har köpt mig ett gymkort på kära Friskis och Svettis igen vilket känns bra, var dock på en Hälsokontrol idag och av 5 möjliga på konditionstestet fick jag 1..mer sägs inte.
Just nu--> Lite små seg efter en tidig morgon 06.00 men blir att mysa ner det här med Danne och se någon bra film, ledig imorgon så vore ju syndens synd om man gick och la sig tidigt då ;) eller?! :)
HEJ DÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0