Blir glad av samma rus, som en lögn i vackert väder

Dagen gick väldigt snabbt, jobb9-17.30 sen bråttom bråttom hem...
för att hämta mina träningskläder och sen bege mig till Friskis för ett parti AFRODANS
med kusinvitamin Jessika :) Kul!
Sen bjöds det på en kopp kaffe hos mig här på Humlegatan innan hon cyklade hemmåt. 
Har myst till det här lite i soffan nu men F*N vad kallt vi har det i lägenheten..
Kan de sätta på värmen snart tack!??
Men nu är min käraste älskling min underbaraste man.. påväg hem från Hockeyn så blir att kramas varma!!
(GILLAS)!:)

Imorgon går vi upp tidigt för att ge min in till stan och gå på en utbildning inom ekonomin på jobbet! 

(GILLAS litegrann)

Ledig helg och det innebäs såklart mys med vänner,sambo och kasnke familjen ;)

HEEJ

Men det var för länge sen för att ens komma ihåg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0