Helgen

Fredags:

Blev upp-hämtad av Tilda och Josse runt 11,
så begav vi oss till Katedral för att se när vår vän Jossie tog studenten!
Gick sen in till stan och titta på vagnarna och tog oss en kaffe.
Sen kom Ida och vi åkte hem till Jossie i Ullstämma på god mat och lite vin.
Sandra och jag åkte sen hem till mig och tog oss ett glas vin till, sen kom även Sara och josse hit och vi satt och spela ett nytt förfest spel som jag köpte på dagen innan på Design torget, mycket kuuul! :)
Gick in till stan i spöregnet och blev ett par öl på Pitchers.

Lördag:

Luuugn dag med massa vila i soffan ;)
På kvällen blev det varmamackor och filmmys i soffan med Älsklings Danne!
Hade även lille sötnospriken på besök :)


Idag:

Nyss var Annica här på en bulle och kaffe, hon och Priken gick just.
Nu ska jag diska upp lite här hemma sen får jag se vad jag hittar på,
kanske ska börja småpacka lite. Åker ju på Tordag och jobbar nu måndag-onsdag så..
Jaja heeej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0