Trötter


Ja idag är jag riktigt sliten faktiskt !
Blev som planerat att gå till älskade Sarah igår, vi åt grillat mmums :)
Sen kom Ida förbi med och vi hade en riktigt rolig tjejkväll!
Väl inne i stan så blev det platå vilket var extremt varm och lustigt folk...
(Och ja, jag är sur på dig det du gjort är fel, och kom inte och försök få över nåt skit på mig.. du vet ingenting! )


Men lille jag kände att jag inte hade så kul efter ett tag.
Så då tog jag Svärmor Annica under armen och gick hem till oss där en trött älskling låg och sov och en liten Priken. Men vi tog oss några glas rödvin och såg solen gå upp från ballongen mycket trevligt!! :)






Nu kom Sarah hit ikväll blir de Grillen mat och filmmys när älsklingen slutar jobbet!
HEEJ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0