Oh baby!

Haft en toppen dag med Sarah gått och skrivit in mig på körskolan :O
Några år efter alla andra men nu är det gjort! ;)
Blev sen att gå till Daniella som var barnvakt åt lille Axel där även Sofie och Dennis var på besök, kul!
Nu har jag gjort mig i ordning och sitter med ett glas rött..mm medens Älsklingen Duschar.
Sötnosen ska ta ut mig på middag och bio, :O bara sådär vardagsmys!
O imorgon bär det av till Göteborg och Liseberg med D , Syster och fransson! ihh
Två toppen lediga dagar innan jobb igen på Onsdag-Fredag..
men sen kommer helgen och för fösta gg på läge är jag ledig då med!! :)
Heej
Här är en en sommarbild från Öland -09..
(Får skaffa mig en kamera snart så man får vardagen på kort med! ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0