19 Juli

Heej alla kära vänner som läser min blogg och säger det ALDRIG skrivs nått här ;)
Men vadå på sin semester eller nu när det varit fint väder vill man väl inte sitta här ?

Men som alla vet var de två veckorna i Turkiet Underbart!

/Något extremt fel med vårt *Internet så orkar inte trixa upp fler bilder.
Var ledig en vecka hemma med, då blev det att åka ut till landet med massa sol,bad, grillat!
Men nu har jag jobbat lite över en vecka och inte alls lika kul. I helgen nu jobbade jag sen fira vi även min mamma och morbror med stort 110 års kalas ute på landet med nära och kära.
Idag har jag vart på Ikano inte varit i affären på hela sommaren...
men bättre sent än aldrig, hittade lite på REAN :)
Fick lite fina tröjor av kärleken med!!!:D
NU har jag Tv-spels tummar efter att ha spelat en bra stund med Danne här.
ps. JA, jag är dålig förlorare...ibland haha. Tvättstugan ikväll och jobb imorgon, gud jag älskar vardagslivet.....
Ladda just ner en film så ska vi laga oss nåt gott,
Tack för man har en man älskar att dela vardagen med annars hade jag inte orkat skiten ibland ;)
HEJ HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0