Detta äter mig inifrån.

Soffan har varit min plats här nu i tre dagar...börjar kännas lite segt!!!
Har haft feber men känns som det är påväg åt rätt håll nu,
men blir hemma från jobbet imorgon med suck.
Har ju massor roliga saker planerat nu till min lediga helg ju så inte tid med denna sjukdom,
Fredagsmys med gäster, tacopaj och vin!
Lördag 60 års kalas i Kisa ;)
Söndag pitepalt hos Annica :D
Sett klart 4.de säsongen av Desperate nu.
Så nu får jag vänta till min älsklingskarro kommer hem med 5:an och 6:an ihh!:)
Gud vad jag saknar henne, behöver dig här!!!





Svek
Fast jag kände mig så trygg i de jag älskar så är det det alltid något ,
man tror man vet allt man behöver veta om ens nära och att de känner trygghet i att berätta saker för en,
kan vara skit saker som blir stora utan anledning!

Time to forgive and move on!
Detta äter mig inifrån!
om de bara vore lättare... :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0