Helg äntligen!

Jobbat klart för denna vecka nu! :)

Danne älskligen har ju jobbat i Stockholm i veckan så lite ensamt, saknar han sååå!
Men har haft Sarah som inneboende och det har varigt mysigt det med!!

Imorgon fredag är det körskolan som gäller och sen även tvättstugan på dagen ! :)
Men blir roligare sen framåt eftermiddagen,
för då blir det stan och kolla lite får ju min lön imorgon så se om jag hittar nåt jag BEHÖVER.. ;)

På kvällen är det middag som står på schemat.
Annicas bror kommer ner alltså Danne och Sarahs morbror.
Vi ska till någon restaurang som Annica bokat bord på, kul!
Får se om det blir en öl på stan efter eller inte vem vet;)

Men inte är älskligen hemma länge inte utan lördag tidigt är det Fisketävling igen för hans del med gubbarna ;)
Så får se vad det blir att göra lördag/söndag känns skönt att bara va ledig känner jag!!

Nu blir det ner i soffan igen med Sarah och se något bra på TV !
HEJJ



Kommentarer
Postat av: Emilia

Träffa mig i helgen!? :D Är med ledig ju

2010-08-27 @ 08:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0